جدیدترین اخبار :
  • رضا مسرور: مدیران بازرسی باید در بهبود فرآیندهای کسب و کار و تسهیل مجوزها نقش آفرینی کنند
  • دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد: ایران در شاهراه کریدورهای بین‌المللی قرار دارد
  • تخصیص ۱۳ میلیارد تومان برای تأمین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان محروم چابهار
  • چابهار؛ حلقه اتصال کریدورهای بین‌المللی شرق و غرب
  • اتصال چابهار به انزلی؛ گام مهم در فعال‌سازی کریدور شمال ـ جنوب
سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان منطقه آزاد چابهار؛

پیاده‌سازی و استقرار مدیریت کیفیت در منطقه آزاد چابهار

اقتصادی | تاریخ خبر : 98/07/15 | تعداد بازید :2166
سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان منطقه آزاد چابهار، گفت: با برگزاری فاز سوم دوره آموزشی ویژه پرسنل سازمان سیستم کیفیت فراگیر مبتنی بر استاندارد بین‌المللی ISO9001.2015 در منطقه آزاد چابهار پیاده‌سازی و مستقر می‌شود.

مجد محمدی در ادامه بیان کرد: این اهداف دقیقاً از اصلی‌ترین اهداف استقرار استاندارد ISO2009.2015 نیز می‌باشند که باید مدیریت شوند.

شایان‌ذکر است دنیای کنونی عصر مشتری مداری می‌باشد که همه سازمان‌ها و شرکت‌ها به دنبال جذب مشتری پایدار و وفادار می‌باشند که این امر مستلزم به الزامات مشتری می‌باشد و سازمان منطقه آزاد چابهار به‌واسطه ارتباط و همکاری با مشتریان متفاوت به‌خصوص مشتریانی از شرکت‌های خارجی جهت ترغیب آنان به سرمایه‌گذاری نیازمند یک محرک و امتیاز است.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل